Нестійка психіка і нездорові очікування. Ідеї ремонту

Рекламний блок

Коли ми починали роботу з дизайн-проектом, ми зустрілися з Заказчицами (їх троє: мама і дві дорослі доньки), і вся розмова будувався навколо однієї теми (казали вони: "Нам потрібно і дизайн-проект зробити, і ремонт "створити" в дуже короткі терміни - до середини вересня".

У середині вересня остаточно дозрів дизайн-проект. Тоді мені ще здавалося, що "Спокій на висоті!" - чудова назва проекту інтер'єру... Але в ремонті спокій нам навіть і не снився!

Але про все по порядку:

09 серпня 2013 року я від себе дав обіцянку завершити увесь обсяг робіт по ремонту до початку жовтня. Це - більш ніж реальний термін (при тому, що вони їхали на 10 днів з 10 по 20 серпня в Сочі, а дизайн-проект розроблявся паралельно).

Коли вони повернулися, почалося реальне шоу з претензіями до мене особисто. Мені був виданий список того, що я повинен зробити. Пізніше він збільшився до нереальних розмірів! А договір підряду на здійснення будівельних та оздоблювальних робіт!

Ось один з таких списків того, що я "повинен" був зробити для Клієнтів (з листа від 12 вересня - відразу після отримання Клієнтом готового дизайн-проекту):

"1.Завтра Артем буде 10.00 - кондиціонер
2.Стеля - колір з дизайн-проектом.Продумати момент для ширми в спальні.
Від мене тільки сума, обумовлена заздалегідь, до початку робіт, в електронному вигляді.
3. Двері - надіслати в електронному варіанті види дверей підходять під інтер'єр і ціни.Від 8.000 до 12.000.
бажано:Розглянути варіанти з акціями: 3 купуєте 4 в подарунок або Новоселам.
Коридор клеїться пізніше, через 1,5-2 місяці, продумати термін встановлення дверей заздалегідь.
4.Шпалери:
-коридорні шпалери будуть через 1,5-2 місяці.
-у вітальню будуть частково через 1-2 тижні, інша частина-через 1,5-2 місяці.
Продумати покриття стін, на час очікування шпалери, щоб не залишали плями на одязі.
-спальня і кухня прибудуть через 1-2 тижні.Клей від вас, завтра вишлю кількість флізелінових шпалер.
5.Плінтуси.
6.Зробити щілину між підлогою на балконі і вікнами."

Зауважимо пункти 3 і 4 - це було 12 вересня. Я відповів у той же день:

"Так як вчора виявилася доп робота щодо гідроізоляції кухні, а також по установці нащільників, буде ще один додаток за допработам. Це, я думаю, очевидно!

За п. 4 Шпалери - це подовжить терміни робіт. Ми все зробимо до шпалер, підемо з об'єкта і прийдемо на шпалери. У будь-якому разі, оплата фінішна буде на здачу квартири без шпалер (це не наша вина). За договором ми будемо Вам повинні наклеїти шпалери, як прийдуть на об'єкт.

З приводу грошей: у будь-якому фінансовому розкладі, вибираючи між людьми і речами, необхідно віддавати перевагу людині. Все просто і банально: без оплати Ви не отримаєте ремонт, а його роблять люди.

Тому за допработу мені потрібно 20 000 рублів.

Ну, а постачання, якщо грошей не дасте, візьміть на себе. За договором це цілком можливо. Але інформую: кожен день доведеться бігати на об'єкт від 1 до 3 разів і до магазину. Втрата часу і грошей.

Згадую початок розмов з Вами. Ми домовлялися на певні види робіт у визначені терміни з певною ціною питання. Правила гри Ви поміняли, але я правила гри змінювати не буду. Договір - це і є правило! Його треба виконувати всім сторонам. Мені підставляти людей і не постачати їм матеріали рівносильно розірвання договору: строк я не здам квартиру ніяк. Зараз додаються допработы кожен день, а вони мають свої терміни. Ви це розумієте, впевнений. І якщо я ще постачання затягну (а на це мені треба гроші)... Відповідь ясний!

Чекаю Вашого рішення".

Чесно кажучи, вийшло грубувато! Але цей лист було продиктовано реальним обуренням з приводу їх ставлення до нашої компанії, до нашої роботи.

Після цього вони пішли по шляху ще більшого опору - послухали сусіда і запросили злам стіни в санвузлі (де вентшахта). І це вже після того, як ми заштукатурили стіни і провели каналізацію і водопостачання по колу!

Що ми отримали? Та, власне, нічого! Тільки час вбили...

А заодно вбили і весь цей проект ремонту. З урахуванням допработ він, природно, збільшився. Остання зустріч була доленосною. Мені стало зрозуміло, що людей вони все-таки проміняли на шпалери! Ми не отримали від них більше 50 тисяч рублів. І будь-які спроби наштовхуються на дивні претензії, а частіше - на недоступність телефонів і відсутність відповідей. Ну що ж, Бог їм суддя... І арбітражний суд, напевно. Хоча з нашою судовою системою процедури, щоб судитися, стануть дорожче всіх грошей, яких ми не отримали від Клієнта.

Висновок для себе я зробив... і розробив чіткі правила роботи з Клієнтом після цього випадку. Нарешті! Як кажуть, поки нас не пнут ногою під зад, нічого робити не можемо! І ось, тепер договір підряду НЕ ВКЛЮЧАЄ НІЯКОГО ПОСТАЧАННЯ. І при бажанні сторін укладається договір постачання окремо! Крім того, ми взяли для себе, що робочий час і час неробочий повинні існувати в нашому житті... Хіба це неправильно?

А Клієнт не завжди правий! І Клієнт Клієнту - ворожнечу. Це потрібно заздалегідь для себе визначати і "у вир з головою" не стрибати.

RaeL

Рекламний блок
Рекомендуємо для перегляду