«Нова хвиля» по-французьки. Ідеї ремонту

Рекламний блок

«Нові французькі», - виставка з такою назвою нещодавно відкрилася в петербурзькій Галереї дизайну/Bulthaup. Представлена на ній дебютна колекція «Jekyll&Hyde»
паризького ательє La Chance виконана дизайнерами з різних країн в естетиці французької «Нової хвилі».

В експозицію увійшли чотирнадцять предметів інтер'єру, вигляд яких будується на грі простих форм, поєднуючи декоративність і прагматичність. Моделі створювалися в двох колірних варіантах: «яскравому» і «темному», подібно до двох іпостасей знаменитого героя Роберта Льюїса Стівенсона, який дав назву колекції.


«Новая волна» по-французски

Та ж подвійність властива всій колекції в цілому. Хоча серед її авторів французи в більшості, вона з'єднує в собі елементи різних стилів і традицій. За словами Жана-Батіста Сулети, куратора виставки і одного із засновників компанії La Chance, вони взяли за основу французький напрямок, але доручили інтерпретувати французьку художню складову людям різних культур і національностей.

У цьому вони пішли по тому ж шляху, що і відомі французькі будинки – такі, як «Ів Сен-Лоран», який співпрацює з італійцем Стефано Пілаті, «Louis Vuitton», де творчим диркетором є Марк Джейкобс, та інші. Інакше кажучи, основна ідея марки полягає в тому, щоб втілити французький дух різноманітними засобами, а не тільки силами одних лише французів.


Диван Borghese Ноэ Дюшофура Лоранса имитирует переплетение ветвей

Диван Borghese Ное Дюшофура Лоранс імітує переплетення гілок


При створенні колекції дизайнерів ставили в жорсткі рамки, але результат виявився несподіваним. «Ми, природно, даємо завдання дизайнерам, - пояснив він, – описуємо тип об'єкта (наприклад, стіл), а також технічні характеристики, розміри й матеріали. Іноді навіть ми самі робимо те, що хотіли б бачити, але, природно, не нав'язуємо наше сприйняття дизайнеру. І часто той продукт, який він видає нам в кінці роботи, кардинально відрізняється від нашого бачення, хоча вихідні умови завдання дотримані. З цього ми зробили висновок, що чим більше всіляких технічних обмежень даєш дизайнеру, тим більше стимулюєш його креативність, і тим більш цікавий, інноваційний, незвичайний продукт виходить в результаті».

На думку Жана-Батіста, колекція La Chance дає можливість розставити акценти в звичайному інтер'єрі: «Я хотів би бачити ці об'єкти в ідеальному будинку моєї мрії. Мені подобаються класичні будівлі XIX століття з високими стелями, великими дерев'яними книжковими стелажами по периметру і старовинними камінами — тобто, з самого початку класичним стилем, але яскравими акцентами в кожній кімнаті, якими можуть бути наші об'єкти».

Виставка в Санкт-Петербурзі для ательє — іміджевий захід і можливість розширити ринок збуту. «Наша марка перебуває в стадії становлення, а на цій стадії важливо все — і вибір дизайнерів, і робота з ними, та створення бізнес-планів, і комерційна реалізація всіх об'єктів і, природно, вибір партнерів для реалізації дизайнерських галерей, де будуть продаватися наші об'єкти. Я щасливий, що зараз ми представлені тут. Концепція цієї галереї така, що тут можна представляти і змішувати речі, абсолютно різні за стилем, напрямом, ціною, втілення, матеріалу. Це співвідноситься з ідеєю мого ідеального будинку, про яку я щойно говорив. І, звичайно, той факт, що тут представлені марки, які були нашими рольовими моделями, теж дуже мені лестить», - сказав Жан-Батист Сулети.


Шведская студия Note Design Studio сконструировала табуреты в виде дровяных поленниц (Bolt).

Шведська студія Note Design Studio сконструювала табурети у вигляді дров'яних стосів (Bolt).


Консоль Rocky Шарля Калпакяна напоминает незаконченную игру «Тетрис».

Консоль Rocky Шарля Калпакяна нагадує незакінчену гру «Тетріс».


Табуреты - инопланетные корабли (Tembo) от шведской студии Note Design Studio.

Табурети - інопланетні кораблі (Tembo) від шведської студії Note Design Studio.


Настольный светильник Tip Top разработан японцем из США Йоном Тагаки

Настільний світильник Tip Top розроблений японцем із США Йоном Тагаки

Рекламний блок
Рекомендуємо для перегляду