Третій Акт Мерлезонского балету. Юридично-оформлювальний.. Ідеї ремонту

Рекламний блок

Зачин.
Відразу хочу сказати - всі кому не цікаво, проходять повз, тапки і помідори, що, мовляв, це всім відомо давно і всі так роблять, не кидають. Може комусь і невідомо, і він прочитає текст, і скористається підказкою, і гроші съэкономит.
По-загалом, мій блог, що хочу, те й пишу, чинне Законодавство не порушую Правила Форуму дотримуюся.

Експозиція
Це особистий досвід дійства, яке поки не закінчено, процес у процесі :-) , відповідно, буду редагувати, по ходу.

Зав'язка
Коли ми зрозуміли, де будемо жити, постало питання про юридичне оформлення цього факту. При з'ясуванні було зрозуміло, що Поступка права вимоги (Договір цесії) - найкращий варіант. Менеджер - риэлтор в офісі продажів, звичайно, був щасливий допомогти нам, і практично, все зробити за нас, що ми, власне, не заперечували (пам'ятаєте, що я лінива?) але сума в 70 000 грн. за оплату його роботи, повалила мене в подив. Я ніяк не могла зрозуміти, що ж там такого складного, що вимагає таких непомірних витрат і якими спец. інструментами він буде це робити, не інакше в нього домовленість з вищим керівництвом Сколково є, і йому дадуть, щось отаке тимчасово покористуватися (мабуть, про Сколково я скрізь вставляю, так як живу поруч, іноді чую про суми, туди влиті і бачу результат, який має місце після освоєння цих сум. Висновок для себе я зробила такий - ну, не може одна майже добудоване і три недобудованих будівель по 7 поверхів стільки коштувати, значить, щось вони там секретне і дуже корисне ховають, чесним людям користуватися не дають, для себе і друзів держуть).

Розвиток дії.
Відразу хочу уточнити, що "купуємо квартиру у близьких родичів, тому питання з "кидком" не варто. *
1. Продавець отримує папір у забудовника про те, що їм всі гроші за Договором отримані. (Виконано. 2 поїздки в офіс, 0 руб.). Якщо є борги, і Договір не сплачено, то варто задуматися про придбання такої квартири або ризикнути і оформити переведення боргу на нове обличчя (не знаю що для цього потрібно, у нас так питання не стоїть, тому не вивчала).
2. Викачуємо шаблони документів в інтернеті, можна тут - http://www.quickdoc.ru/?oid=2615721&fullscreen=0, Будуть прохання, викладу файлом. (Виконано. 1 годину в інтернеті, безлімітний трафік був оплачений, мій час безцінне).
3. Заповнюємо Договір і супутні документи (Виконано. 3 години роботи, мій час безцінне).
4. Можливі варіанти:
- Йдемо до нотаріуса з продавцем, запевняємо підписи на Договорі, при необхідності оформляємо довіреність (Ми пропускаємо - підемо на здачу документів з продавцем. Думаю, що 1 візит до нотаріуса. Приблизно, 700 р. завірення підпису, близько 500 руб - оформлення довіреності).
прим. Там же, у нотаріуса оформлена згода дружини продавця на проведення даної операції (Виконано. 1 візит до нотаріуса. Приблизно, 700 р, робила не я, а дружина продавця).
або, найкращий варіант
- З продавцем, вирушаємо в МФЦ ** або в будь-територіальний орган Росреестра по р. (Виконано.. Я попередньо записалася через онлайн послуги і отримала талон на прийом
Тут можна вивчити держ. стандарт надання послуги
https://rosreestr.ru/
5. Здаємо пакет документів для реєстрації, згідно з чинним Законодавством. (Виконано. Візит реєстр. орган. Держ. мито - для фізичних осіб 1000руб., для юридичних осіб - 15 000 р, поділена на кількість учасників угоди, причому зауважте, що Ви повинні платити не більше 1000р, а юр. обличчя 15 000. Якщо оформляєте з фіз. особою, то за 500р на брата. Квитанцію для Москви можна скачати тут /redirect/?url=L3Bvc3RzLzE1NTg3L3RyZXRpeS1ha3Qtbwvybgv6b25za29nby1iywxldgetaxvyawrpy2hlc2tvlw9mb3jtaxrlbhnraxkvk2h0dha6ly93d3cudg83ny5yb3nyzwvzdhiucnuvymxhbmtzl2fkbwlux3jlzy8mbmjzcds="Бланки і документи", для регіонів на сайті Росреестра, зайшовши на ресурс регіонального органу).
6. Якщо є проблеми і документи не прийняли, виправляємо допущені помилки, повернувшись до пп. 3, 4 і 5. Наша мета - пункт 7
На даний момент,
Кульмінація, в ідеалі, повинна бути/буде після п. 9.
(Здача пакету документів в держорган з реєстрації виконана. *** З першого заходу (ось що значить попередня підготовка), 30 хвилин, 0 крб. Має бути готове до 18.11.2013 р.)
7. Отримуємо зареєстрований Договір. (Виконано. Спочатку нам відмовили в реєстрації. Причина - відсутність Згоди Забудовника. Подана Скарга на Управління Росреестра по Москві з питання Відмови у наданні адміністративної послуги, якщо підстави відмови не передбачені федеральними законами і прийнятими відповідно до ними іншими нормативними правовими актами Російської Федерації і Запит Забудовнику на видачу документа, що виражає згоду на відступлення права вимоги (опишу дії в коментарі, а то і так важко читати. Візит в МФЦ або реєстр. орган, 0 руб. Термін - Не пізніше ніж у місячний термін з дня прийняття заяви та документів, необхідних для надання даної послуги.", так написано на сайті, але щось змінилося, тепер 18 днів).
7.1 В орган реєстрації здані Договору з відміткою Забудовника про його "погодження" поступки права вимоги.
7.2 Через онлайн запит дізналися про підтвердження реєстрації Договору поступки права вимоги. Поїдемо за ним у п'ятницю 13-го )))))
?.3. Зареєстрований договір одержано, 13.12.2013.
8. Передаємо Забудовнику Повідомлення про передачу права вимоги за ДДУ та ксерокопію зареєстрованого Договору цесії. Робить Продавець, собі залишає примірник з відміткою і прийомі Боржником документа. (Технічна дія. Візит в ЦО, 0 руб. або відправка Рекомендованим листом з повідомленням, до 100 руб. послуги Пошти Росії).
9. З Продавцем підписуємо Акт прийому-передачі документів, і він отримує гроші, які Ви спочатку шляхи заклали в клітинку або на депозит . (Чекаємо. Зустріч з Продавцем. Час невідомо. Ми в банк не йдемо.)
ВСІ!

Розв'язка
З цього моменту угода вважається здійсненою. Якщо Забудовник буде наполягати на укладенні нового ДДУ, проводимо роботу по з'ясуванню юридичної необхідність цієї дії, і визначаємо - кому він потрібен, відповідно, кому він потрібен, той і буде за свій рахунок його оформляти.

Видимі витрати: мінімально - 500 руб, максимально - не більше 7 000 -9 000 руб. Приховані - втрачений час і нерви при походах в держ. органи/нотаріуса/юристу, час витрачений на збір/підготовку/оформлення пакету документів та суми витрачені на папір і дорогу - бензин або гром. транспорт.

Може чогось не написала, якщо згадаю - додам.

* Однак, якщо у Вас є які-небудь сумніви/побоювання, не впевнені у своїй компетенції і хочеться підстрахуватися, то є сенс звернутися до юриста за консультацією, буде дешевше, ніж втратити все, все-таки купуємо квартири не кожен рік (очна консультація юриста, з перевіркою підготовлених документів, думаю, буде коштувати в районі, ну 2-3-4 тис., можна також задати питання на спеціальних юридичних форумах, можна звернутися в юр. фірму - деякі надають онлайн послуги, з переказом грошей через електронні платіжні системи).

Маючи деякий досвід узгодження договорів, виставлення претензій і кілька походів в суд, точно знаю, хто б Вам що не робив, за гроші, за великі гроші або за дружбу, якщо що, (тьху-тьху-тьху) Ви залишитеся в залі Суду з договором, відповідачем і з суддею, тому прописуйте або стежте що б у документі було ВСЕ-ВСЕ-ВСЕ, терміни, відповідальність, штрафні санкції, все - крок за кроком. Не слухати нікого - типу, "Це типовий договір, його підписують ВСІ і ні у кого проблем не було". Саме Ви можете стати тим, у кого ці проблеми з'являться. Тільки з посередника запитати буде неможливо, якщо його, звичайно, не прописати в договорі третьою стороною і не укласти окремий договір з ним. Буде досвід участі відразу у двох процесах. Досвід - безцінний .

**Ми робимо в Москві, Про інший регіон, інформацію можна подивитися на сайті https://rosreestr.ru/wps/portal/ , вибравши підходящий.
Як я розумію, на даний час, в Москві, йде перехідний період передачі даної функції (прийом документів на реєстрацію) з відділень Росреестра в МФЦ, напевно, реєструвати все ж таки будуть в Реєстраційному органі, а ось документи здавати потрібно буде в службі одного вікна.

Ремарка - коли я подзвонила в МФЦ, мені сказали - «Що за звір, така цесія? Слова якісь прямо непристойні кажіть, а, загалом, будемо Вас із задоволенням і радістю чекати, приїжджайте в будь-який час з 8-00 до 20-00 і в суботу теж можете до 15-00, на Вас і потренуємося!!!» Ми вирішили йти в реєстр.орган.

*** Чоловікові довелося навчати співробітника їх приймає, роз'яснювати, що написано у них на офіційному сайті в офіційних документах, вносити те, що не прописано, зробити те, що не описано (наприклад, Договір потрібно прошити, кількість аркушів прописати), виправляти невеликі неточності. Тому рекомендую зробити примірників побільше, а словосполучення «Виправленому вірити» - запам'ятати.
При ньому завернули кілька людей, так як у них не було повного комплекту документів, він же потрібні діставав, як Акопян кроликів з циліндра.

Рекламний блок
Рекомендуємо для перегляду