Ремонт - це різновид фільму жахів з добавками трилера і чорної комедії. Ідеї ремонту

Рекламний блок

Дорогі форумчани! це блог - думки вголос, тому багато тексту і можна не читати. Але мені дуже хотілося написати про це (поділитися так сказати пережитим досвідом)

Раніше мені здавалося, що ремонт це здорово. Нові шпалери, нові покриття, оновлена меблі і т. д. Після ремонту, здавалося, життя починається інша - світла, життєрадісна, затишна (ну тощо). Але виявляється, головне не закінченість ремонту, а сам процес!
Після виконаного з грудня 2014 року на 90% ремонту в 3-х кімнатах майже своїми силами (за винятком електрики, вікон, дверей та підлоги) Мене і мою сім'ю (мій мозок і наші нерви) підкосила капремонт у ванній (з роздільного в суміщений). Сподіваюся, блог з ванною зможу все-таки викласти пізніше.

Всі наші знайомі радили нам виїхати з квартири на час ремонту (особливо ванною) і приходити іноді для контролю і далі вже до готової роботи. Оскільки такої можливості все одно не було, ми не прислухалися до цієї поради і правильно зробили!

Я не знала, що треба ПОСТІЙНО, ЩОХВИЛИНИ стежити, контролювати весь процес! і головне, знати заздалегідь, що якщо тут не так повернути або укласти або ще якась фігня, то потім можуть бути проблеми в роботі або використання ванної кімнати. А ще навіть якщо я не контролювала процес, то чомусь треба було моя участь - мені задавалися купа незрозумілих питань з відповіддю: "я зроблю , як Ви хочете" або "це нормально, все буде працювати, я не перший раз роблю такі ванні кімнати" або "я не перший раз ставлю інсталяцію" і т. п.. А ще

Були, звичайно, моменти, коли я встигла вчасно зупинити майстра і змусила переробити. Але все-такі деякі речі упустила. Чисто по незнанню. А хіба я взагалі повинна про це знати? звідки я повинна про це знати? з інтернету? та в мене його взагалі може і не бути!

Напевно, це від того, що я звикла сама до своєї роботи ставитися з усією відповідальністю і чекаю цього від інших, і тим більше від тих, кому я плачу гроші за роботу.

Мені здається, що всі наші "хотілки" досвідчений кваліфікований майстер повинен і зобов'язаний завжди відповідати: чи можна так зробити (чи це правильно) або краще зробити по-іншому або взагалі не робити, причому обов'язково з аргументами!!!

В-принципі, зовні все добре за винятком нюансів, які довелося доробляти самостійно, т. к. майстер не встиг доробити. і ще деякі косяки, які майстер обіцяв доробити (як карлсон). Майстер дуже поспішав на інший об'єкт, хоча і тут затягнув з ремонтом на 3 тижні!!!

А що всередині?! - ось про це мені доведеться задуматися в разі форс-мажору, і страшно стає і шкода грошей, витрачених на матеріали (а вони недешеві), а також час, нерви і величезне бажання

Єдине, про що шкодую, так це те, що запізно натрапила на цей сайт (до ремонту навіть 3-х кімнат), т. к. тоді б до питання з ремонту ванної я, напевно, підійшла б більш просунутою.

і от мені цікаво, це нормальні мої претензії до майстрів (особливо про те, що я повинна все знати)?

p.s. вибачте, не хотіла нікого образити, але наболіло.

Рекламний блок
Рекомендуємо для перегляду